کریپتوباز logo

کریپتوباز

در حال بارگذاری ...

میدونستی ... اولین بازی آنلاین به قبل از سال ۲۰۰۰ برمی‌گرده !
جامعه بلاک‌چین کریپتوباز
معرفی بازی Axie Infinity

معرفی بازی Axie Infinity

2 سال پیش2 دقیقه مطالعه

می‌توان گفت اکسی‌اینفینیتی اولین بازی موفق بر پایه بلاکچین است که به تازگی طرفداران و بازیکنان زیادی جذب کرده. در این بازی شما می‌تونید مبارزه کنید، پیشرفت کنید و موجودات فانتزی رو که نام آنها اکسی است، ترید کنید. در ادامه جزئیات بیشتری درباره اکسی‌اینفینیتی رو بررسی میکنیم.

connect this to attachment seo details alt item

عکس از axie.substack.com

نوع بازی اکسی‌اینفینیتی چگونه است؟

در این بازی شما باید حداقل ۳ اکسی برای شروع داشته باشید. اکسی‌ها ۹ کلاس مختلف دارند که این ۹ کلاس میتونه به ۳ گروه مختلف تقسیم بشه که کلاس‌های هر گروه ویژگی‌های مشترک خودشون رو دارن. شما میتونید چینش ۳ اکسی که انتخاب کردین رو قبل از شروع مبارزه تغییر بدین.

هر اکسی قابلیت و توانایی های مختلفی رو داره که این قابلیت‌ها در قالب کارت‌های بازی به شما داده میشن. در واقع هر اکسی ۴ کارت برای خودش داره که شما موقع خریدن اون اکسی باید بهشون توجه کنید.

یک بخش PvP بازی به صورت آنلاین هست که Arena نام دارد. شما در Arena با حریفی مثل خودتون با ۳ اکسی روبرو می‌شید و با هم مبارزه می‌کنید. برای برنده شدن باید با استفاده از قابلیت‌های اکسی‌هاتون به اکسی‌های حریف حمله کنید و در برابر حمله‌های حریف دفاع داشته باشید تا بتوانید اکسی‌های حریف رو قبل از اینکه اکسی های خودتون کشته بشن شکست بدین.

بخش دیگر بازی (PvE) که Adventure نام دارد به صورت مرحله‌ای انجام میشه و شما با کامپیوتر مبارزه میکنید که به مراتب راحت‌تر از Arena است.

سازندگان اکسی‌اینفینیتی چه کسانی هستند؟

استودیو سازنده بازی اکسی‌اینفینیتی یک استودیو در ویتنام به نام Sky Mavis هست. تیم سازنده از ۴۰ نفر تشکیل شده که دفتر اصلی این تیم در شهر هوشی‌مین در ویتنام قرار دارد. مدیر عامل این تیم Trung Thanh Nguyen نام دارد که در تمامی مراحل تصمیم‌گیری از محصول گرفته تا بازاریابی شرکت دارد و این کمپانی را در ویتنام رهبری می‌کند.

connect this to attachment seo details alt item

The Axie team / Photo credit: Sky Mavis

چگونه میتوان از اکسی اینفینیتی درآمد کسب کرد؟

در این بازی به روش‌های مختلفی می‌توان کسب درآمد کرد. برای هر روش که در زیر به آنها اشاره شده آموزش کامل و قدم به قدم برای شما آماده شده.

  • رقابت کردن در نبردهای PVP (بازیکن در برابر بازیکن) برای برنده شدن جایزه نفرات برتر
  • تولید مثل و پرورش اکسی‌ها و فروش آن‌ها در مارکت
  • جمع‌آوری و هولد کردن اکسی‌های کمیاب مانند اکسی‌های Mystics و Origins.
  • فارم کردن برای توکن SLP که برای تولید مثل اکسی‌ها نیاز هست. همچنین این توکن قابلیت مبادله در Uniswap یا Binance دارد.
connect this to attachment seo details alt item

Photo credit: whitepaper.axieinfinity.com