کریپتوباز logo

کریپتوباز

در حال بارگذاری ...

میدونستی ... کنسول PS2 پرفروش‌ترین کنسول بازی تاریخ بوده !
جامعه بلاک‌چین کریپتوباز
اکسی اینفینیتی اوریجین در راه است

اکسی اینفینیتی Origin در راه است!

2 سال پیش6 دقیقه مطالعه

نسخه Axie Infinity: Origin (Battles V3) به زودی قراره ارائه بشه! اکسی اینفینیتی اوریجین قراره اینترفیس کاملاً جدید، مکانیک بازی جدید، طرح‎های هنری جدید، جلوه های ویژه، خط داستانی و تجربه گسترده ای از سوار شدن داشته باشه. Origin از اول ساخته شده تا برای مخاطبان اصلی قابل دسترس‎تر باشد. اضافه شدن 3 اکسی رایگان در شروع بازی، دعوت دوستان و خوانوادتون به جامعه ما رو راحت‎تر می‎کنه.

هنوز تغییرات نهایی در حال انجامه و تا الآن همه چیز به طور کامل نهایی نشده، بنابراین ممکنه تغییراتی در آنچه اینجا توضیح می‎دیم وجود داشته باشه. با این حال، ما می‌خواستیم اطلاعات جدید رو وقتی شما منتظرشون هستید تا جایی که ممکنه باهاتون به اشتراک بگذاریم.

هدف ما اینه که روند انتشار بازی رو تا پایان سه ماه اول 2022 آغاز کنیم. با این حال، همونطور که سعی کردیم توضیح بدیم، قسمت‎های متغیر زیادی در انتشار این بازی دخیله که ممکنه باعث تاخیر در انتشار بشه.طبیعتاً، ما می خواهیم در اولین فرصت ممکن Origin رو منتشر کنیم.

برنامه انتشار

نسخه آلفا

ما با عرضه نسخه‎‌ی Alpha Origin شروع می‎‌کنیم، به طوری که قصد داریم این بازی رو در سراسر جهان از طریق Mavis Hub و Android APK در دسترس همه قرار بدیم. در حین راه اندازی نسخه آلفا، ما به دنبال بازخورد بازیکن هستیم که در واقع به ما امکان می‎ده مشکل‎های بازی رو قبل از انتشار رسمی اصلاح کنیم.هیچ پاداش SLP یا AXS برای Origin در مدت آلفا وجود نخواهد داشت. قبل از راه اندازی کامل بازی تمام پیشرفت و منابع به دست آمده در طول نسخه آلفا از حساب‎های بازیکن بازنشانی می‎شه.

connect this to attachment seo details alt item

فصل صفر

پس از مرحله آلفا، ما فصل 0 را راه اندازی خواهیم کرد که به ما امکان می‎دهد تا بر اساس بازخوردهای شما، به روز رسانی‎های اصلی بیشتری را برای بازی ایجاد کنیم. بسته به اینکه نسخه آلفا چگونه پیش می‎رود، ممکن است درآمد SLP را از نسخه قدیمی به Origin در طول فصل تبدیل کنیم، در این مرحله Battles v2 بسته می شود. در غیر این صورت، Battles v2 به صورت موازی اجرا می‎شه تا زمانی که ما آماده تحول اصلی بشیم.

چه اتفاقی برای اکسی‎ های قبلی رخ میده؟

شما می تونید از اکسی‎های که الان در اختیار دارید، در Origin هم استفاده کنید. اکسی‎های شما بلیطی برای تمام تجربیات آینده ساخته شده در جهان اکسی است.

بازی‎های بی نهایت. تجربه‎های بی نهایت. به همین دلیل به آن اکسی اینفینیتی (اکسی بی نهایت) می‎گویند!

مکانیک جدید بازی

connect this to attachment seo details alt item

نوبت‎های پشت سر هم

در Origin، اکسی‎ها حملات خود را بلافاصله با بازی کردن کارت‎ها اجرا می کنند. حریف شما به جای انتخاب همزمان کارت‎ها در ابتدای یک راند (مانند بازی Battles v2) ، در نوبت‎های پشت سر هم از کارت‎های خوداستفاده می‎کند. در نتیجه بازیکنان در حال فعالیت دائمی هستند؛ یا کارت‎های خود را بازی می‎کنند یا با دقت حرکات حریف خود را مشاهده می‎کنند. ما فکر می‎کنیم که این طراحی سرعت بخش جدید جذاب‌تر است و احساس کنترل بیشتری روی اکسی‎های شما ایجاد می‌کند، چون آنها بلافاصله پس از بازی کردن کارت وارد عمل می‌شن.

بازنشانی انرژی و کارت‌ها در هر نوبت

از این به بعد انرژی و کارت‌های استفاده نشده در طول نبرد به صورت پیش‌فرض در بین نوبت‎ها جمع نمی‌شوند، بنابراین بازیکنان انگیزه کمتری برای رد کردن نوبت‌ها و مصرف نکردن انرژی و کارت‌های خود خواهند داشت. مکانیزم‎های زیادی در مورد حفظ و به دست آوردن انرژی و کارت وجود دارد که فرم‎هایی از تصمیم گیری استراتژیک را در بازی ارائه می‎ده.

connect this to attachment seo details alt item

تغییرات کارت‎ها

یشتر کارت‎هایی که می‎شناسید و دوست دارید برای شمایی که با بازی V2 Battles آشنا هستید به Origin منتقل شدن. با این حال، بیشتر کارت‌ها به طور متفاوتی بازی می‌شن، چون بر خلاف گذشته تنها توان حمله یا دفاع کردن دارن. بعضی از کارت‌هایی که با اونا آشنا هستید، قابلیت‌هایی دارن که به تازگی توضیح داده شدن. با این حال، سعی شده ماهیت کارت تا حد امکان ثابت نگه داشته بشه.

connect this to attachment seo details alt item

چشم‎ها و گوش‎ها

همچنین کارت‌های جدیدی مربوط به چشم‌ها و گوش‌های اکسی‎ها وجود خواهد داشت، بنابراین ترکیب‌های متا به میزان قابل توجهی افزایش پیدا می‎کنن. تو بازی V2 Battles بازیکن‎ها می‎تونستن از چهار مهارت اکسی‎ها استفاده کنن که تو بازی Origin این عدد به شیش مهارت تغییر پیدا کرده! بازیکن‎ها میتونن ترکیبات منحصر به فرد و شگفت انگیز تیم Axie رو کشف کنن.

connect this to attachment seo details alt item

قدرت‎های جدید: رازها و طلسم‎ها

در بازی Origin قدرت‎های جدیدی به اسم "راز" و "طلسم" معرفی شدن. اکسی‎های شما به رازها و طلسم‎ها مجهز میشن؛ که باعث میشه ضربات مختلفی به حریف وارد کنن. رازها قدرت‎های پسیو جدیدی ایجاد می‎کنن در حالی که طلسم‎ها پوشیدنی‎هایی هستن که قدرت‎های اصلی اکسی‎ها رو زیاد می‎کنن. برای به دست آوردن رازها و طلسم‎ها، بازیکن‎ها باید منابعی به نام Moonshard رو از پیروزی در نبردها به دست بیارن. رازها و طلسم‎ها کم کم منتشر میشن. در ابتدا، ساخت رازها و طلسم‎های رایگان به وسیله‎ی Moonshardها قابل انجامه ولی کم کم رازها و طلسم‎های قدرتمندتری بر پایه NFT معرفی میشن (به احتمال زیاد بعد از نسخه آلفا) . برای ساخت رازها و طلسم‎های بر پایه NFT، به SLP و Moonshard نیاز دارید.این یکی از مکانیزم‎های اولیه سوزاندن SLP است که در نسخه Origin جا گرفته.

connect this to attachment seo details alt item

رازها و طلسم‎های هر فصل در فصل بعدی از گیم پلی حذف میشن؛ در نتیجه بازیکن‎ها باید به طور مداوم اکسی‎های خودشون رو ارتقا بدن. با این حال، رازها و طلسم‎های منسوخ شده به نحوی قابل استفاده مجدد هستند. بازیکن‎ها میتونن به ندرت رازها و طلسم‎های منسوخ شده‎ی خودشون رو دوباره جمع آوری کنن. بازیکن‎های باهوشی که رازها و طلسم‎های قدیمی رو جمع میکنن ممکنه در آینده جایزه بگیرن. Moonshardها هم در پایان هر فصل بازنشانی میشن؛ پس به یاد داشته باشین که قبل از پایان فصل از اونا استفاده کنید!

connect this to attachment seo details alt item

ضربات کیریتیکال دیگه "غیرطبیعی" نیستند!

بازیکن‎هایی که V2 Battles بازی می‎کنن نگرانی‎های زیادی نسبت به ضربات کیریتیکال ابراز میکنن چون این عنصر تصادفی تاثیرات نهایی مهمی روی هر بازی میذاره که بیش از اندازه هستن. بنابراین، تصمیم گرفته‌ شده که ضربه‌های کیریتیکال تصادفی از گیم‌ پلی Origin حذف بشن. با این حال، بازیabove-card play mechanics مثل “rage" رو معرفی می‎کنه که در طول یک بازی جمع می‎شن. باید دید بازیکن‎ها چطور برنامه‌ها و استراتژی‌های جدیدی رو ایجاد می‌کنن، که در زمان مناسب از "rage" اکسی خودشون در مقابل حریف استفاده کنن.

ساده شدن Stats اکسی‎ها

همونطور که می‎بینید، Origin به سمت تمرکز قوی بر روی طراحی سریع و نوبتی بازی حرکت می‎کنه؛ این مسئله در ترکیب با سایر مکانیک‎های جدید باعث می‎شه که stats اکسی‎های V2 مثل سرعت ناکارآمد باشه. بنابراین در نسخه Origin، اکسی‎ها دارای Hit Points ( (HP هستن.

معرفی

connect this to attachment seo details alt item

اکسی‎های شروع بازی

شما از قبل با اکسی Buba آشنا شدید. Buba یکی از چندین اکسیه که بازیکن‎ها می‎تونن بازی رو باهاش شروع کنن. این اکسی‎ها رایگانن و بازیکن‎ها نمیتونن با استفاده ازشون SLP دریافت کنن (حداقل فعلا) . با این حال بازیکن‎ها میتونن با پیشرفت تو بازی PvE Adventure Mode به اکسی‎های شروع کننده بیشتری دست پیدا کنن. بازیکن‎ها میتونن از این اکسی‎ها در مود PvP هم استفاده کنن، اما اگر میخوان تنوع بیشتری از ترکیب‎های تیم اکسی داشته باشن باید اکسی‎های مبتنی بر NFT رو از Marketplace بخرن.

آموزش و دسترسی

می‎دونیم که بسیاری از بازیکنان قدیمی برای انتخاب سیستم جدید Battle در Origin مشکلی نخواهند داشت. با این حال، تیم اکسی می‌خواد مطمئن بشیم که Origin برای دوستای شما و سایر بازیکنان جدید زیاد طاقت فرسا نباشه. بنابراین، با پیشرفت بازیکن‎ها در PvE Adventure، بازی به تدریج ویژگی های مختلف را در دسترس قرار می‎دهد. همچنین مجموعه‌ای از آموزش‌ها برای توضیح بهتر بخش‌های مختلف گیم‌پلی ارائه شده. در صورتی که بازیکن‎ها بخوان بعداً آموزش‎ها رو مرور کنن، می تونن دوباره اون‎ها رو تماشا کنن.