کریپتوباز logo

کریپتوباز

در حال بارگذاری ...

میدونستی ... جوانترین گیمر حرفه‌ای فقط ۱۱ سالش بوده!
جامعه بلاک‌چین کریپتوباز
راه‌اندازی Axie Infinity: Origin چه زمانی آغاز می شود؟

هفته راه‌اندازی Origin شروع شد!

2 سال پیش4 دقیقه مطالعه

بازی Axie Infinity: Origin در تاریخ 7 آوریل از طریق Mavis Hub در دسترس قرار می‌گیره.

تیم بازی یک هفته کامل از انتشار‌ها و رویدادهای قبل از راه‌اندازی رو برنامه‌ریزی کرده.

به گفته تیم سازنده بازی، در حالی که ما در ابتدا برنامه‌ریزی کرده بودیم که Origin را امروز راه اندازی کنیم، پس از نقض امنیتی دیروز، باید تلاش های خودمون رو مجددا اولویت‌بندی کنیم و تاریخ راه اندازی رو یه هفته تغییر بدیم. در حالی که بازی برای راه‌اندازی نرم‌افزاری آمادست، ما تصمیم گرفتیم به تیم مهندسی و امنیتی فرصت بیشتری برای بررسی عمیق همه پیامدهای نقض، قبل از درخواست توجه کامل اون‌ها برای حمایت از انتشار Origin بدیم. در هفته منتهی به راه‌اندازی، ما هیجان‌زده هستیم که با جامعه تعامل داشته باشیم و تعداد زیادی انتشار‌های کوچیک رو که منجر به انتشار هفته آینده میشه با شما به اشتراک بگذاریم!

ما می‌خواهیم از همه افراد جامعه برای حمایت باورنکردنی‌شون در حین انجام این کار با هم تشکر کنیم. توانایی ما برای دور هم جمع شدن و قوی‌تر شدن از طریق این چالش، لحظه‌ای تاریخی برای جامعه در حال رشد ما هست!

برنامه هفته راه‌اندازی

هر روز از هفته راه‌اندازی (از امروز) چیز جدیدی به اشتراک گذاشته میشه! برای جزئیات کامل برنامه تصویر زیر رو ببینین:

connect this to attachment seo details alt item

تریلر گیم‌پلی

اولین تریلر رسمی گیم‌پلی Origin منتشر شد! این طراحی‌ها و انیمیشن‌های ارتقا یافته Axie، و همچنین ارتقاهای جدید گیم‌پلی، از جمله نوبت‌های پشت سر هم، تنظیم مجدد انرژی، تغییرات کارت، کارت‌های گوش و چشم، Runes / Charms، مکانیک جدید Rage و موارد دیگه رو نشون میده!

connect this to attachment seo details alt item

Runeها و Charmها

تو هفته آینده، Runeها و Charmهای چندین کلاس به اشتراک گذاشته میشه. برای هفت اعلان اول، از چند عضو مشهور جامعه کمک گرفته میشه:Ryan | MT8, Chuck Fresco, Brycent, Zio, Kmanu, Rojan, Axie.Tech, Myrtle, Kookoo, و Axie Chat. اعلامیه‌های نهایی توسط برنده مسابقه رسانه‌های اجتماعی لانچ Origin اعلام میشه.

connect this to attachment seo details alt item

مسابقه لانچ Origin

احساس می‌کنین به تبلیغات نیاز دارین و می‌خواین تو جشن‌ها شرکت کنین؟ به مسابقه لانچ Origin بپیوندین! سه راه برای شرکت وجود داره:

کارت Origin سفارشی

  • آیا شما memelord اکسی هستین؟ با طراحی یه کارت Origin سفارشی ثابت کنین! قالب‌های کارت خالی در اختیار شما قرار می‌گیره. این به شما بستگی داره که خلاق باشین! شما می‌تونین یه توانایی موجود رو اصلاح کنین، یه توانایی OP جدید ایجاد کنین، یه کارت میم از اینفلوئنسر مورد علاقه خودتون بسازین، و موارد دیگه!

Arco Beast Lore

  • فکر میکنین Arco Beast بدنام رو بهتر از هر کس دیگه‌ای می‌شناسین؟ یه رشتو توییتری بنویسین که داستان Origin اون رو به ما بگه! هر چی جزئیات بیشتر، بهتر.

cosplay اکسی‌های استارتر

  • تجربه قبلی تو Cosplay ندارین؟ مشکلی نیست همه خوش اومدن تا بهترین ظاهرهای Puffy, Buba یا Olek خودشون رو طراحی کنن و بپوشن.

مسابقه از فردا رسما شروع میشه. برای ارسال، محتوای خودتون را با استفاده از هشتگ #OriginLaunch تو توییتر پست کنین. محتوا توسط اعضای تیم Sky Mavis قضاوت میشه. یکی از برندگان انتخاب و دعوت میشه تا رسماً Runeها و Charmهای Reptile رو چهارشنبه، 6 آوریل به نمایش بذاره!

اطلاعات بیشتر:

  • داوری بر اساس اصالت (50%) و کیفیت (50%) خواهد بود.
  • 31 مارس - مسابقه آغاز میشه
  • 5 آوریل - مهلت ارسال
  • 6 آوریل - برنده رسماً Runeها و Charmهای Reptile رو به نمایش می‌ذاره!
connect this to attachment seo details alt item

استریم پیش‌نمایش Origin

شنبه، 2 آوریل، ساعت 10 صبح EST - به میزبان Zyori و مهمانان تیم Axie به صورت زنده در اکانت رسمی Twitch تیم بازی یه جلسه گیم‌پلی داخلی رو پخش میکنه. این اولین فرصت شما برای دیدن نسخه کامل شده به صورت زنده و در حال اجرا هستش!

connect this to attachment seo details alt item

نسخه اولیه The Axie Infinity: Origin منتشر میشه!

روز پنجشنبه، 7 آوریل - Origin برای دانلود از طریق Mavis Hub در دسترس هستش!

سخنی از تیم سازنده بازی: ما بسیار هیجان‌زده هستیم که Origin رو در دستان جامعه خودمون قرار بدیم! اگرچه امروز نمیتونیم اون رو طبق برنامه‌ریزی با شما به اشتراک بذاریم، امیدواریم که هجوم ویدیوها و محتوایی که آماده کردیم به شما کمک کنه هفته آینده در دسترس شما قرار بگیره.

به جامعه اختصاصی Axie Infinity: ما در تعهد خود به مأموریت خودمون تزلزل ناپذیریم. از حمایت و راهنمایی مستمر شما متشکریم چون می‌فهمیم چطوری جهان رو باهم متحول کنیم. چالش‌هایی مثل این فرصت‌های یادگیری هستن و فقط ما رو قویتر میکنن. ما مطمئن هستیم که جهان عاشق Origin و جهانی که حول محور Axie Infinity میسازیم، میشه.