کریپتوباز logo

کریپتوباز

در حال بارگذاری ...

میدونستی ... کمپانی Rocksart برای ضبط صدای شخصیت‌های بازی GTA گنگسترهای واقعی رو استخدام کرد !
جامعه بلاک‌چین کریپتوباز
معرفی بازی Thetan Arena

معرفی بازی Thetan Arena

2 سال پیش4 دقیقه مطالعه

تتان‌آرنا اولین بازی تو سبک MOBA تو دنیای بازی‌های متاورسیه. بازی‌های بلاکچینی خیلی زیادی قبل از این بازی معرفی و رونمایی شدن ولی اکثرا تو سبک نوبتی یا کارتی بودن، مثل Axie Infinity. اما Thetan Arena با گرافیک خیلی بالا و گیم‌پلی جذاب و اعتیادآوری که داره شروع قدرتمندی رو داشته.

connect this to attachment seo details alt item

Thetan Arena

مدل بازی Thetan Arena چجوریه؟

تتان‌آرنا تو سبک بازی‌های MOBA قرار میگیره. اگه شما بازی‌های Leage Of Legeneds, Mobile Legends یا تا حدودی DOTA رو بازی کرده باشین، با این نوع بازی‌ها آشنایین و به احتمال زیاد به این بازی میتونید اعتیاد پیدا کنین. تو بازی شما یک زاویه دید از بالا به پایین دارین که میتونین هیرو خودتون رو ببینید و کنترل کنید. چند مود مختلف مثل Battle Royal, Tower Siege و... رو میتونین تو بازی Thetan Arena بازی کنین.

این بازی در چند روز اولیه انتشار به ۱ میلیون دانلود و تو کمتر از ۱ ماه به ۵ میلیون دانلود رسید که این تعداد و رشد، اشتیاق بازیکنان رو به وضوح نمایش میده.

سازندگان بازی Thetan Arena

این بازی توسط استودیوهای Wolffun و Kardiachain در ویتنام ساخته شده. استودیو بازی‌سازی Wolffun در گذشته بازی‌های خیلی موفقی مثل Tank Raid Online و Hero's Strike رو ساخته که در اصل بازی Thetan Arena همون بازی Hero's Strikeعه که بر بستر بلاکچین دوباره طراحی شده.


connect this to attachment seo details alt item

اعضای تیم سازنده بازی تتان‌آرنا

connect this to attachment seo details alt item

اعضای تیم سازنده بازی تتان‌آرنا

رایگان برای بازی یا Free-to-Play

Free-to-Play یه مفهوم جدیده که توسط Thetan Arena از اولین نسخه آغاز شد. تیم سازنده وقتی دید که بازیکنان باید مقدار مشخصی پول رو برای انجام بازی‌های بر پایه بلاکچین بپردازن، با خودشون گفتن که این غیرمنطقیه و بسیاری از بازیکنای سنتی رو از انجام بازی‌های NFT منصرف میکنه. توی بازی‌های MOBA هرچی تعداد بازیکنا بیشتر بازی نبردها بهتر میشه. از طرفی سبک Pay to Play گسترش Thetan Arena رو در آینده محدود می‌کنه. به همین دلایل سازندگان تصمیم گرفتن یه مدل Free-to-Play بسازن تا بازیکنا برای انجام بازی نیازی به سرمایه گذاری نداشته باشن.

Free to Play در بازی تتان‌آرنا چگونه است؟

به مبتدیان جدید سه قهرمان معمولی برای بازی داده می‌شه که از سه نوع Tank, Assassin و Marksman هستن. میتونین از اونها برای کسب توکن‌های بومی درون بازی Thetan Coin یا همون $gTHC استفاده کنین. می‌تونید با این سه هیرو رایگان، توکن‌های کافی برای باز کردن هیروهای پرمیوم جدید در Thetan Marketplace ایجاد کنید.

فرق هیروهای رایگان و هیروهای پریمیوم

  •  قهرمان رایگان در مقایسه با قهرمان پریمیوم توکن کمتری میتونه دریافت کنه.
  • قهرمان رایگان قابلیت خرید و فروش و معامله نداره.
  • قهرمان رایگان نمی‌تونه تو رویدادهای ویژه شرکت کنه.
  • قهرمان رایگان نمی‌تونه به قهرمان تتان تبدیل بشه.

روش‌های کسب درآمد در بازی Thetan Arena

  1. اگه نمی‌خواید پولی رو در بازی سرمایه‌گذاری کنید، می‌تونید از قهرمان رایگان (عادی) برای شرکت در جنگ‌ها استفاده کنید تا به اندازه کافی جوایز درون بازی Thetan Coin ($THC) برای بازی جمع کنید. همچنین می‌تونید $THC رو به صورت همتا به همتا به بازار بفروشید یا از اون برای باز کردن بیشتر Premium Hero استفاده کنید. این کار زمان زیادی میبره.
  2. اگه نمی‌تونید صبر کنید، میتونید ترکیبی از $THC و $THG برای باز کردن Thetan Box برای گرفتن هیروهای ممتاز هزینه کنید. با هیروهای Premium، بازیکنا می‌تونن ساعت‌ها بازی رو برای Level Up اختصاص بدن و تقریبا وقتشون رو با $THC مبادله کنن. علاوه بر این، شما همچنین می‌تونین از هیروهای Premium برای شرکت در رویدادهای ویژه مختلف استفاده کنید تا پاداش بیشتری به دست بیارید. اگه بیشتر می خواید، مهارت‌های خودتونو تقویت کنید و Leader-boeard رو فتح کنید.
  3. به عنوان دارنده دارایی دیجیتال، می‌تونین با هیروهای Premium به‌عنوان دارایی‌های دیجیتالی رفتار کنید که ممکنه با فعالیت در Arena، پاداش/درآمد کسب کنن. مالک هیروهای Premium می‌تونه با بازیکنای واقعی قراردادهای خصوصی ببنده، اقدام مستقیم همتا به همتا برای اجاره هیروهای Premium و به اشتراک گذاشتن جوایز به‌دست‌آمده از طریق همکاری انجام دهد. بازیکنانی که قادر به به دست آوردن این قهرمانان Premium نیستند هم ممکنه برای به دست آوردن توکن‌های دیجیتال با مالکان همکاری کنن، چون اونها زمان و مهارت لازم برای بهینه‌سازی دارایی‌های دیجیتال مالکان رو دارن.
  4. به عنوان یک بازیکن، که زمان مصرف می‌کنه تا مهارت‌ها و توانایی‌های خودشو برای بهینه‌سازی هر قهرمان و شریک شدن در اکوسیستم تقویت کنه.
  5. به عنوان یک استریمر، می‌تونید بازی‌ها رو برای جذب بازیکنان بازی برای حمایت از شما و دریافت جوایز از انجمن Thetan استریم کنید.